Curriculum Vitae

Ervaringen

Begeleider

Careander · Parttime

April 2023 - heden

Gelderland, Nederland

Op dit moment vervul ik parttime de rol van Begeleider bij Careander. Hier ondersteun ik mensen met een verstandelijke beperking of ontwikkelingsachterstand op het gebied van wonen, werken en ambulante ondersteuning. De visie, dat ieder mens uniek en waardevol is, vormt de kern van ons werk en past goed bij mijn kernwaarden van integriteit, samenwerking, innovatie, klantgerichtheid en duurzaamheid. In deze bijzondere ervaring groei ik en leer ik terwijl ik met enthousiasme bijdraag aan het welzijn van anderen.

Oprichter

ZORGPICTO · Zelfstandig / Eigenaar

Maart 2023 - heden

Gelderland, Nederland

Zorgpicto.nl: Vereenvoudigt zorgcommunicatie met visuele hulpmiddelen en pictogrammen, voortdurend in ontwikkeling.

Oprichter

Cateraar.nl · Zelfstandig / Eigenaar

Jan 2013 - heden

Nederland

Cateraar.nl is een online platform waarop vraag en aanbod op een efficiënte manier bij elkaar wordt gebracht middels een landelijk systeem voor de Food Professionals.

Medewerker Coronabestrijding (COVID-19)

GGD Gelderland Midden

Mei 2021 - Maart 2022 • 11 maanden

Gelderland, Nederland

Bij GGD Gelderland-Midden werkzaam als dagcoördinator op COVID testlocaties Nijkerk & Voorthuizen. Verantwoordelijk voor het dagelijks aansturen van 10 medewerkers (inhuur), het efficiënt laten werken van deze locaties en aan de gevraagde capaciteit voldoen conform de landelijke richtlijnen, protocollen en werkinstructies.

FHC Formulebeheer

Freelance

Februari 2021 - Augustus 2021 • 7 maanden

Diverse Freelance opdrachten

Freelance

Maart 2021 - Augustus 2021 • 5 maanden

Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland

Diverse freelance opdrachten in opdracht van FHC Formulebeheer. O.a. het ontwikkelen van een Sales Lead System icm met lead nurturing gekoppeld aan een CRM systeem.

Medewerker New Business

Fulltime

Februari 2021 - April 2021 • 3 maanden

Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland

FHC Formulebeheer is een franchise organisatie met meer dan 140 vestigingen van de formules Family, Foodmaster en Vital: de gezonde schoolcatering.

Manager Bedrijfsontwikkeling

Henri Knevel Banketbakkerij, Lunchroom & Restaurant • Fulltime

jun. 2019 - jan. 2020 • 8 maanden

Putten en omgeving, Gelderland, Nederland

Knelpunten binnen het bedrijf vinden en oplossen, zorgen dat de bedrijfsvoering, bedrijfsstrategie, marketing, sales en operationele processen efficiënter verlopen. Productiviteit maximaliseren, kosten beheersen en optimaal voldoen aan klantwensen. Implementatie van nieuwe diensten, producten en kwaliteitsverbeteringen doorvoeren.

  • Aansturen, ondersteunen en motiveren van personeel
  • Doorontwikkeling van huidige operationele eenheid
  • Onderhouden en uitbreiden van het klantportfolio
  • Opstellen van strategie om nieuwe markten te benaderen
  • Doorontwikkeling van huidige operationele eenheid
  • Niet rendabele producten uitfaseren, inkoopbeleid en inkoopproces optimaliseren

Eindverantwoordelijke

Restaurant & Catering deKleineBaron • Fulltime

jun. 2008 - okt. 2018 • 10 Jaar

Utrecht en omgeving, Nederland

Eigenaar & verantwoordelijk voor de algehele aansturing met actieve bijdrage aan productontwikkeling, bedrijfsvoering, inkoop, sturen op kostenefficiëntie en rendement.

Een all-rounder die spirit geeft, structuur creëert, teamwerk stimuleert, creatieve ideeën bedenkt en implementeert. Van Ad-hoc oplossingen naar effectieve methodes en verfrissende verbetering doorvoert om de kwaliteit en service te verhogen.

Als sociaal ondernemer voorloper op het gebied van MVO, GreenKey Keurmerk, duurzaam ondernemen, social return en Open Hiring. Begeleiden en doorstromen van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

  • Verantwoordelijk voor het financieel, commercieel, technisch, personeel en dagelijkse organisatie.
  • Werving, selectie, opleiden, belonen, functioneringsgesprekken voeren van werknemers.
  • Aansturen, begeleiden, coachen, ondersteunen en motiveren van > 20 werknemers, indirect 40.
  • Ontwikkelen, bewaken, waarborgen, toezicht houden, kwaliteitscontroles, naleven van HACCP, ARBO, gezondheids- en veiligheidsbeleid.
  • Zorgen voor efficiënte werkmethoden, procedures en instructie richting medewerkers.
  • Personeelsplanning, contract en dossierbeheer, ziekteverzuim, vakantieplanning.
  • Benutten van kennis en vaardigheden van het personeel om processen te veranderen.
  • Acquisitie, het opzetten, onderhandelen en uitbreiden van duurzame samenwerkingsverbanden.
  • Bepalen van het inkoopbeleid, budgettering, kosten reducerende maatregelen treffen en prijs-kwaliteit waarborgen.
  • Campagnes bedenken, ontwikkelen, opzetten, analyseren en indien nodig aanpassen.
  • Managen van business deals van onderhandeling tot afsluiting.
  • Boekhouding, crediteuren, debiteuren, salarisadministratie, het opstellen van maand, jaarverslagen en rapportages uitbrengen.

KPN

Diverse afdelingen

11 jaar

Accountmanager

2006 – 2008 • 2 jaar

Utrecht en omgeving, Nederland

Verantwoordelijk voor 25 accounts binnen de top 500 - 3000 van KPN, met als doel het helpen realiseren van hun business doelstellingen en het elimineren van de bedrijfsrisico’s op ICT & Telecom gebied.Het tot stand komen van de complexe commerciële maatwerktrajecten en offertes. Deze trajecten vinden plaats onder meer-jarige mantel overeenkomsten die werden afgesloten, waardoor inhoudelijke klantkennis, gecombineerd met mijn technische achtergrond, architectuur en consultancy-skills, cruciaal zijn voor het succes. Tevens overleg met projectmanagement voor overdracht en zorg te dragen voor een vlekkeloze uitvoering van de ingelegde orders.

Commercieel Verkoop Binnen

2003 – 2006 • 3 jaar

Nederland

Het aanspreekpunt voor het totale portfolio voor de top 500 accounts van KPN Corporate Market (KPN IT Solutions). Actieve verkoop van producten en ICT-diensten aan bestaande klanten en het signaleren van nieuwe commerciële leads. Verantwoordelijk voor het opstellen en uitbrengen van offertes, behalen en handhaven van doelstellingen in verkoopcampagnes.

Het optimaliseren van de klanttevredenheid en het coördineren van de dienstverlening op klantniveau. Het zelfstandig afhandelen van klantorders en vragen. Regisseren van het proces verkooporder tot de afspraak voor de levering aan de klant. Samenwerking met accountmanager de major verkooptrajecten opstarten en uitzetten, input leveren aan de accountplannen.

Incident Manager

1999 – 2001 • 2 jaar

Nederland

Binnen afdeling Nortel Networks verantwoordelijk voor de top 50 grootzakelijke markt klanten voor het opbouwen en onderhouden van klantcontacten. Complaint management, klant ondersteunen bij incidenten op technisch of commercieel vlak. Het analyseren, oplossen en uitzetten van complexe storingen. Service gericht telefonisch contact houden. Training, ondersteunen en coachen van collega's.

Aftersales Sales Medewerker

1997 – 1999 • 2 jaar

Nederland

Binnen afdeling Nortel Networks, onderdeel van KPN, was ik verantwoordelijk voor het oplossen, verzorgen en begeleiden van complexe wijzingen op het gebied van datacommunicatie en telefonie op afstand in samenwerking en overeenstemming met de klant.

Opleidingen

Diverse Opleidingen

EHBO, BHV, HACCP Hygiënecode, SVH Sociale Hygiëne

2008 - 2010

Hogeschool Utrecht

Bachelor of Commerce (B.Com), Marketing / Commerciële economie (CE)

2000 - 2004

NCOI Opleiding

HBO, Sales / Verkoop / Sales en Marketing

2007 - 2008

Twice TT Training

Microsoft Certified Solution Expert

2000 - 2001

Diverse interne opleiding binnen KPN

Diverse interne opleidingen binnen KPN

1997 - 2003

Versfelt Ghijssen College

MBO Electronica, Elektro- en Informatietechniek

1992 - 1997

Middenschool de Witte Raaf

Middelbaar onderwijs

1988 - 1992

Nevenactiviteiten

Website

Cateraar.nl

2016 - heden

www.cateraar.nl Na jarenlang ervaring te hebben opgedaan binnen de Horeca en Catering in Ontwikkeling, Marketing, Sales en Management, ben ik begin 2016 gestart met Cateraar.nl. Een online platform waarop vraag en aanbod op een effectieve manier bij elkaar wordt gebracht middels een landelijk systeem voor de Food Professionals.

Met de kennis & ervaring in combinatie met mijn passie voor eten & drinken en de trends in deze markt vertaal ik door naar de aangesloten Food professionals in advies en ondersteuning op maat. Met mijn projectmatige aanpak, adequate wijze van organiseren en heldere communicatie zorgen voor een snelle vertaling van klantvraag naar een oplossing die aansluit bij hun verwachtingen.

Vrijwilliger Marketing & Sales

Theater Stroud

2020 - heden

Raad van Ondernemers

Eneco

2015 - 2019 • 4 jaar

Lid van raad van ondernemers bij Eneco. Een representatieve groep van enthousiaste ondernemers, die samenkomen om mee te denken en zo een bijdrage leveren aan strategische duurzame keuzes.

Voorzitter

Vereniging Ondernemers Centrum Zuilen

2013 - 2016 • 3 jaar

Vereniging Ondernemers Centrum Zuilen is dé ondernemersvereniging van Zuilen-West. Als voorzitter zorg ik ervoor dat alles in goede banen geleid wordt. Daarnaast organiseer ik regelmatig evenementen.

Penningmeester

VvE

2012 - jun 2016 • 4 jaar

Beheren van financiële middelen. Opstellen van de jaarstukken. Vaststellen definitieve ledenbijdragen. Opstellen begroting voor het boekjaar.

Persoonlijke kwaliteiten

Ambitieus / secuur / discreet / creatief / eigenwijs / transparant / open / sociaal / zelfstandig / doorzetter / innovatief / betrokken / betrouwbaar / leergierig

Competenties

Ondernemerschap / leiderschap / delegeren / resultaatgericht / klantgericht / kwaliteitsgerichtheid / risicobewust / analytisch / besluitvaardigheid / samenwerken / coachen / conceptueel denken / creatief denken / vasthoudendheid / innoveren / onderhandelen / inspireren / loyaliteit

Automatiseringskennis

HTML / PHP / SQL / Linux / Nginx / Photoshop / Illustrator / InDesign / Windows / Apple